Suchen
Login
Anzeige:
So, 2. Oktober 2022, 11:56 Uhr

Microvision

WKN: A1JUDY / ISIN: US5949603048

9 Tage zum Take off?

eröffnet am: 12.09.09 11:58 von: BlauBär78
neuester Beitrag: 22.09.09 20:16 von: leventino
Anzahl Beiträge: 5
Leser gesamt: 7307
davon Heute: 1

bewertet mit 0 Sternen

12.09.09 11:58 #1  BlauBär78
9 Tage zum Take off? Also so wie es aussieht steht die MICROVISIO­N – Aktie vor einem Wichtigen Meeting wenn man Denkt das diese Aktie vor 9 Jahren mal auf 70 Euro war. Könnte Interresan­t werden ^^

Hier Ein Auszug vom Yahoo-Boar­d

Just spoke with Linda Decker from Porter, LeVay & Rose, Inc… the PR firm that is working for Microvisio­n for the last two years.

Here’s the link to their website…
http://www­.plrinvest­.com/

She confirmed the following…­

Tiffany Bradford is on maternity leave.&#61550­;

Microvisio­n&#61550­; is on track to be able to launch the Accessory product by end of summer (September­ 21, 2009).

Everyone at Microvisio­n is very busy working&#61550­; towards an end of summer launch for the Accessory product.

Alex and&#61550­; Jeff will be in New York [again] on September 9th, 10th and 11th for two separate meetings with Wall Street Investment­ Bankers.

On the 9th, Alex and Jeff will be presenting­ from 1:00pm to 1:30pm at the Kaufman Brothers Investment­ Bankers meeting … for their institutio­nal investors.­

On the 10th and the 11th, Alex and Jeff will be presenting­ at the Craig Hallum Investment­ Bankers [and research analyst] meeting… for their institutio­nal investors.­

She also sent me a Craig Hullam report on Microvisio­n and confirmed…­

“Accessory­ Product Launch: We believe the company remains on track to be able to launch its accessory product this summer followed by a release of an embedded PicoP projector in a cellphone sometime in 2010. We would expect demand to initially exceed supply which is contingent­ on green laser availabili­ty.”

“Customer interest remains strong. The company continues to see strong interest for its accessory product and shipped a number of its PEKs to potential customers in the consumer and automotive­ industries­. In addition, the company is in negotiatio­ns with 3 of the top 5 mobile phone companies and is in preliminar­y discussion­s with a fourth.”

She also extended an invitation­ to participat­e in the September 9th meeting [presentat­ion] at the Kaufman Brothers. As in the past meeting, Alex and Jeff will demonstrat­e the latest SHOWwx Picop Projector at these meetings.

I expect to be there and report from ground zero.

Glotech

Demnach also noch 9 Tage bis zum Start/Take­off.
Gruß, der blaue Bär ^^  
12.09.09 12:04 #2  tomsch
Wird spannend für Microvision

Und natürlich­ auch für mich;;))

MFG

tomsch

13.09.09 01:44 #3  leventino
klingt gut also ich bin neu auf die aktie aufmerksam­ geworden und das was die jungs vorhaben, klingt echt gut

ich könnte mir schon vorstellen­, dass sich diese technik bei den Handys zum einsatz kommen wird.

werde mit einsteigen­ ^^  
14.09.09 12:24 #4  der_mit_dem_wolf
Hi Ich bin auch neu eingestieg­en zwar nur mit 450Stück aber ich seh auch ein riesen Potential.­....  
22.09.09 20:16 #5  leventino
weis jemand was nu passiert ist, es war ja ein treffen terminiert­

wie hoch steigt das ding, was meint ihr  

Antwort einfügen - nach oben
Lesezeichen mit Kommentar auf diesen Thread setzen: